Karbantartási és Tűzvédelmi Rendszer Funkciói

Fedezze fel, hogyan segíti a SafetyPro a karbantartási csapatokat, tűzvédelmi szakembereket és facility managereket a komplex dokumentációs és jogszabályi követelmények teljesítésében.

Munka- és Karbantartási Kérések

Automatizálja a beérkező kérések kezelését intelligens routing funkcióval. Szabadon konfigurálható státuszok és külső integrációk.

  • Request routing: automatikus elosztás csapatokhoz
  • Szabadon választható státuszok (várakozó, jóváhagyásra vár, feldolgozás alatt)
  • Google Forms és e-mail integráció
  • Külső bejelentő csatornák támogatása

Karbantartási Kérések Dashboard

Tűzvédelmi Napló és Jogszabály-követés

Tűzvédelmi Naplózás és Jogszabály-követés

Teljesen digitális tűzvédelmi napló, amely megfelel az OTSz/TvMI szabványoknak. Automatikus ütemezés és emlékeztetők a jogszabályi határidőkre.

  • Digitális tűzvédelmi napló OTSz/TvMI szerint
  • Automatikus ütemezés jogszabályi határidők alapján
  • PDF dokumentum generálás aláírással
  • Emlékeztetők és bejegyzések kezelése

Eszköz- és Készletnyilvántartás

QR-kódos gyors azonosítás, teljes eszközadatok nyilvántartása, raktárkészlet és alkatrész-gazdálkodás egy rendszerben.

  • QR-kódos leolvasás gyors azonosításhoz
  • Gyártási szám, helyszín, garancia követés
  • Előző beavatkozások dokumentálása
  • Raktárkészlet és rendelési pontok kezelése

QR-kódos Eszköznyilvántartás

Fejlett Karbantartási és Tűzvédelmi Funkciók

Komplex rendszer funkcionalitás a modern karbantartási és tűzvédelmi követelmények teljesítéséhez

Munkalapok és Műveletek

Feladatok ütemezése, hozzárendelése, testreszabható checklisták digitális aláírásokkal és fotó dokumentációval.

  • Feladat ütemezés
  • Testreszabható checklisták
  • Digitális aláírások
  • Fotó/dokumentum feltöltés

Dokumentumtár és Ügyfél-portál

Központi dokumentumtár jogosultságkezeléssel, ügyfelek saját fiókkal megtekinthetik dokumentumaikat és naplókat.

  • Jogosultságkezelt dokumentumtár
  • Ügyfél-portál
  • Saját fiók hozzáférés
  • Dokumentum megosztás

Mobil és Offline Támogatás

Android/iOS alkalmazás offline móddal, fotó és dokumentum rögzítés helyszínről, automatikus szinkronizálás.

  • Android/iOS alkalmazás
  • Offline mód
  • Helyszíni fotó/dokumentum rögzítés
  • Automatikus szinkronizálás

Értesítési Rendszer

Push és email értesítések határidőkről, állapotváltozásokról, rendszeres összefoglaló riportok felelősöknek.

  • Push értesítések
  • Email riasztások
  • Határidő emlékeztetők
  • Rendszeres összefoglalók

Riportok és Analitika

Feladatteljesítés, késések, átlagidők mutatói. Időszaki tűzvédelmi és EHS riportok PDF exporttal.

  • Teljesítmény KPI-k
  • Késés és átlagidő elemzés
  • Tűzvédelmi riportok
  • PDF export funkció

Integrációk és API

Zapier, Google Forms, email és ERP csatlakozás. Nyílt API szeparált modulokhoz és külső rendszerekhez.

  • Zapier integráció
  • Google Forms csatlakozás
  • ERP integráció
  • Nyílt API

Felhasználói Jogosultságkezelés

Szerepkör alapú hozzáférés, admin/technikus/ügyfélszolgálat szerepkörök, alvállalkozó és ügyfél fiókok.

  • Szerepkör alapú hozzáférés
  • Admin/technikus/ügyfél szerepkörök
  • Alvállalkozó fiókok
  • Saját adatok hozzáférés

Használhatóság és Onboarding

Excel import eszközök és naplók digitalizálásához, magyar nyelvű felület, interaktív betanítás és help center.

  • Excel import eszköz
  • Magyar nyelvű felület
  • Interaktív onboarding
  • Help center és webinárium

Moduláris Rendszer-bővítés

Moduláris építés: karbantartás, tűzvédelem, EHS, asset menedzsment modulok igény szerint bővíthetők.

  • Moduláris felépítés
  • Karbantartás modul
  • Tűzvédelem modul
  • EHS és Asset modulok

Próbálja Ki a Teljes Funkcionalitást

Nézze meg, hogyan egyszerűsítheti karbantartási és tűzvédelmi dokumentációját a SafetyPro komplett rendszerével.